Oleme ametlik Apple'i hoolduskeskus
Oleme ametlik Apple'i hoolduskeskus
C&C EE OÜ on üle 30aastase kogemusega ametlik Apple’i hoolduspartner Eestis. Meie hooldussalongid asuvad Tallinnas Ülemiste keskuses, Rocca al Mare keskuses ja Viru keskuses ning Tartus Lõunakeskuses ja Tartu Kaubamajas.
Meie tehnikud on Apple'i poolt koolitatud ja kasutavad ainult originaalvaruosi: võite meid kõigi oma seadmete puhul usaldada.
Teie Apple'i toode on taas ideaalses töökorras.
C&C tehnikud kasutavad iga remondi puhul Apple'i poolt heakskiidetud diagnostikat ja tööriistu.
I tecnici C&C utilizzano diagnostiche e strumenti
approvati da Apple per ogni riparazione.
Kõik meie remonditööd on sertifitseeritud ja Apple'i garantiiga.




Kuidas saame Sind aidata?
Kuidas saame Sind aidata?
Kuidas saame Sind aidata?
Kuidas saame Sind aidata?
Broneeri aeg
Broneeri aeg
Vali endale lähim hooldus! Teise võimalusena võite broneerida aja spetsialistiga ühes meie teeninduskeskuses.
Vaata hooldustöö
staatust
Vaata hooldustöö
staatust
Vaata hooldustöö staatust
Vaata hooldustööstaatust
Vaata hooldustöö
staatust
Seadme hooldustöö staatuse kontrollimiseks sisestage oma seadme juhtumi number ja seerianumber.
Hoolduse
hinnakiri
Hoolduse hinnakiri
Hoolduse hinnakiri
Hoolduse
hinnakiri
Tutvu meie hooldusteenuste ja varuosade hinnakirjaga.
Asendusseade
Hooldustöö ajaks on võimalik saada omale asendusseade. Uuri tingimuste kohta täpsemalt hooldusmeeskonnalt.
Saada seade kulleriga
Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata. Kullerteenuse hind 2 x 9,90€ (edasi-tagasi).
Kontakt
Võta meie hooldusmeeskonnaga ühendust Tallinnas tallinnahooldus@cec.com ja Tartus tartuhooldus@cec.com
Leia endale lähim hoolduskeskus
Leia endale lähim hoolduskeskus
Leia endale lähim hoolduskeskus
Leia endale lähim hoolduskeskus
Korduma kippuvad küsimused
Korduma kippuvad küsimused
Korduma kippuvad küsimused
Korduma kippuvad küsimused
Tutvu tingimustega
Soodustuse saamiseks esita iDeali salongis ISIC / ITIC kaart või muu üliõpilasstaatust kinnitav dokument (näiteks õppeleping või õpilaspilet). Soodustuse saamiseks peab õpilane olema vähemalt 18. aastane. Soodustus rakendub toodetele märgitud hinnast ning üks inimene saab ühe kalendriaasta jooksul soetada antud soodustusega ühe Maci ja ühe iPadi. Pakkumine kehtib ainult salongides kohapeal ja laos olevale kaubale.
Miks Mac?
Kasuta ära Apple’i mitmekülgseid lahendusi erinevate toodete näol ning muuda enda ettevõtte IT lahendused sujuvamaks. Kasutades AirDrop-i, AirPrint-i, HandOff-i ja Time Capsule-it, näed Sa kui lihtne on töötada väga efektiivselt ja mobiilselt.
MacOS ja Windowsi koostöö
Nagu Windowsi arvutite puhulgi, saad Sa ühendada enda Maci juhtmevabalt või erinevate ühenduspesade läbi printeritega ja ettevõtte sisevõrguga. Kõik süsteemid töötavad kenasti ning failide edastamine ja samade või sarnaste programmide kasutamine toimib suurepäraselt. Samuti pääseb Mac ligi Microsoft Exchange Serveri kontodele.
Sa saad kasutada Microsoft Office tarkvara, millega Sa juba harjunud oled
Kasutades Maci arvutit saad Sa valida millist kontoritarkvara paketti kasutada soovid. Apple pakub täiesti tasuta iWork (Pages, Numbers, Keynote) lahendust, mida on väga lihtne kasutada. Ühtlasi ühendab see kenasti Sinu arvuti teiste Apple seadmete ja iCloudiga. Kui Sinu töö nõuab aga Microsoft Office tarkvara, siis ühildub Mac suurepäraselt ka näiteks Office 365 lahendusega, pakkudes identset disaini ja funktsionaalsust, nagu Sa juba aastaid kasutanud oled.
Investeering Maci tasub ära
Pikaajalise koostöö puhul saame pakkuda suurepäraseid hinnalahendusi Apple toodetele. Samuti oleme kindlad, et suudame Sind veenda, et investeering Apple toodetesse tasub ennast tõepoolest ära ning seda mitte ainult võrreldamatu kasutusmugavuse või kiiruse ja vastupidavuse pärast. Kõigele lisaks hoiavad Maci arvutid suurepäraselt hinda ka mitmeid aastaid pärast nende ostu.
Ettevõtluse jaoks mõeldud rakendused
Maci rakenduste põhiline idee ja rõhk on just tervikliku kasutusmugavuse pakkumises igapäevaste töötoimingute tegemisel. Rakendused on disainitud selliselt, et need säästaks Sinu aega ja tõstaks efektiivsust. Kas selleks on failide sünkroniseerimine, grupi kõned või jagatud kontaktid ja üritused, toimib MacOS alati kiirelt ja sujuvalt.
Suurepärane riistvara ja veelgi parem kasutajakogemus
Mac ei ole ainult garanteeritud kombinatsioon kenast ja erakordsest disainist. See on disainitud pidama vastu karmidele tingimustele, terve päeva ning seejuures pakkuma alati 100% jõudlust. Tänu alumiiniumist korpusele pakub see suurepärast vastupidavust kombineerituna minimaalsete mõõtmete ja kaaluga, mida peaaegu, et ei tunnegi.
Sest Sul on iPhone
Apple toodete ökosüsteem on üks enim arenenud lahendusi IT maailmas. Suhtlus erinevate seadmete vahel laseb Sul töötada kiirelt, mugavalt ning seda ilma tüütute manuste ja failide saatmisteta.
Miks iPad?
Kasuta ära Apple’i mitmekülgseid lahendusi erinevate toodete näol ning muuda enda ettevõtte IT lahendused sujuvamaks. Kasutades AirDrop-i, AirPrint-i, HandOff-i ja Time Capsule-it, näed Sa kui lihtne on töötada väga efektiivselt ja mobiilselt.
Ühilduvus Windowsiga
iPad integreerub sujuvalt Windowsiga, pakkudes kasutajasõbralikku kogemust iCloudi ja Microsoft 365 paketi kaudu. Olgu tegu failide jagamise või dokumentide koostööga, iPad tagab sujuva ühilduvuse olemasoleva Windowsi ökosüsteemiga.
Ühilduvus Microsoft Office'iga
Töö kvaliteedi suhtes, pakub iPad tugevat platvormi Microsoft Office'i rakendustele. Kasutajad saavad luua, muuta ja jagada dokumente lihtsasti, säilitades täieliku ühilduvuse Wordi, Exceli ja PowerPointiga. See teeb iPadist ideaalse valiku spetsialistidele, kes igapäevaste ülesannete jaoks loodavad Microsoft Office'i paketile.
Pikk eluiga ja vastupidavus
Apple'i maailmakuulsa kvaliteediga, uhkustab iPad erakordse elueaga ja vastupidavusega. Selle esmaklassilised materjalid ja põhjalik disain tagavad seadme, mis peab vastu aja proovile, muutes selle mõistlikuks investeeringuks neile, kes hindavad usaldusväärset ja kauakestvat seadet.
Ärirakendused
Rakenduste poest leiab mitmesuguseid ärirakendusi, mis on loodud spetsiaalselt iPadile. Alates projektijuhtimisest kuni finantsideni suurendavad need rakendused tootlikkust ja tõhusust, muutes iPadist hindamatuks tööriistaks ettevõtjatele ja spetsialistidele, kes soovivad oma töövooge optimeerida.
Kasutusmugavus ja riistvarafunktsioonid
iPadi intuitiivne kasutajaliides ja kasutajasõbralik disain teevad selle ligipääsetavaks kõikidele kasutajatasemetele. Koos võimsate riistvarafunktsioonidega, nagu Apple Pencil'i tugi, kõrge resolutsiooniga Retina ekraan ja võimsad protsessorid, pakub iPad sujuvat ja nauditavat kogemust nii tööks kui ka vaba aja veetmiseks.
Sest Sul on iPhone
Kui sul juba on iPhone, täiendab iPad suurepäraselt sinu Apple'i ökosüsteemi. Funktsioonid, nagu Handoff ja Universal-clipboard, tagavad sujuva ülemineku iPhone'i ja iPad'i vahel. See integreeritus parandab üldist kasutajakogemust, võimaldades sul hõlpsalt vahetada seadmeid, säilitades samal ajal ühtse ja omavahel ühendatud digitaalse keskkonna.
Mida teha enne hooldusesse tulekut?
Eemalda arvutist isiklikud andmed või loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.
Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. iOS 17.3 uuendusegas tuli uus funktsioon Stolen Device Protection. Kui see funktsioon on aktiivne, siis FMI eemaldub tunni aja jooksul. Palume eemaldada Find My vähemalt tund enne hooldusesse tulemist. Rohkem infot: https://support.apple.com/en-us/HT212510. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip: iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al 2018, Macbook Air al 2018, Macbook Pro al 2018.
Tee oma seadmes olevatest andmetest tagavarakoopia. Uuri kuidas: Maci varundamine ja iPhone'i varundamine.
Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.
Kuidas "Find My iPhone" / "Find My Mac" maha saada?
Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?
Kui seadmel on kehtiv garantii, katab see riistvaralised rikked (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).
Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis on põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).
Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastaks meie lisagarantii teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka meie kindlustuse kuni kaheks aastaks – see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.
Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?
Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.
Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?
Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodul.
Asendustootele, -osale või parandatud Apple tootele kehtib algse Apple toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast – olenevalt, kumb on pikema kestusega. C&C EE OÜ jätab endale õiguse, lõpliku remondikategooria määramisel.
Ostsin oma Apple'i seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?
Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.
Küsige täpsemat infot otse hooldusest.
Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse või varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple'i esindusse?
iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti C&C (end. iDeali) salongidesse.
Mida teha enne hooldusesse tulekut?
Eemalda arvutist isiklikud andmed või loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.
Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. iOS 17.3 uuendusegas tuli uus funktsioon Stolen Device Protection. Kui see funktsioon on aktiivne, siis FMI eemaldub tunni aja jooksul. Palume eemaldada Find My vähemalt tund enne hooldusesse tulemist. Rohkem infot: https://support.apple.com/en-us/HT212510. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip: iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al 2018, Macbook Air al 2018, Macbook Pro al 2018.
Tee oma seadmes olevatest andmetest tagavarakoopia. Uuri kuidas: Maci varundamine ja iPhone'i varundamine.
Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.
Kuidas "Find My iPhone" / "Find My Mac" maha saada?
Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?
Kui seadmel on kehtiv garantii, katab see riistvaralised rikked (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).
Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis on põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).
Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastaks meie lisagarantii teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka meie kindlustuse kuni kaheks aastaks – see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.
Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?
Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.
Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?
Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodul.
Asendustootele, -osale või parandatud Apple tootele kehtib algse Apple toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast – olenevalt, kumb on pikema kestusega. C&C EE OÜ jätab endale õiguse, lõpliku remondikategooria määramisel.
Ostsin oma Apple'i seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?
Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.
Küsige täpsemat infot otse hooldusest.
Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse või varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple'i esindusse?
iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti C&C (end. iDeali) salongidesse.
Mida teha enne hooldusesse tulekut?
Eemalda arvutist isiklikud andmed või loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.
Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. iOS 17.3 uuendusegas tuli uus funktsioon Stolen Device Protection. Kui see funktsioon on aktiivne, siis FMI eemaldub tunni aja jooksul. Palume eemaldada Find My vähemalt tund enne hooldusesse tulemist. Rohkem infot: https://support.apple.com/en-us/HT212510. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip: iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al 2018, Macbook Air al 2018, Macbook Pro al 2018.
Tee oma seadmes olevatest andmetest tagavarakoopia. Uuri kuidas: Maci varundamine ja iPhone'i varundamine.
Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.
Kuidas "Find My iPhone" / "Find My Mac" maha saada?
Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?
Kui seadmel on kehtiv garantii, katab see riistvaralised rikked (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).
Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis on põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).
Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastaks meie lisagarantii teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka meie kindlustuse kuni kaheks aastaks – see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.
Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?
Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.
Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?
Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodul.
Asendustootele, -osale või parandatud Apple tootele kehtib algse Apple toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast – olenevalt, kumb on pikema kestusega. C&C EE OÜ jätab endale õiguse, lõpliku remondikategooria määramisel.
Ostsin oma Apple'i seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?
Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.
Küsige täpsemat infot otse hooldusest.
Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse või varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple'i esindusse?
iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti C&C (end. iDeali) salongidesse.
Mida teha enne hooldusesse tulekut?
Eemalda arvutist isiklikud andmed või loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.
Valmista ette oma Apple ID parool ning lülita välja Find My iPhone/Find My Mac funktsioon. Find my iPhone funktsioon on kõikides iPhone’ides ja iPadides. iOS 17.3 uuendusegas tuli uus funktsioon Stolen Device Protection. Kui see funktsioon on aktiivne, siis FMI eemaldub tunni aja jooksul. Palume eemaldada Find My vähemalt tund enne hooldusesse tulemist. Rohkem infot: https://support.apple.com/en-us/HT212510. Find my Mac funktsioon on kõikides Macides, millel on T2 turvakiip: iMac Pro, Mac Pro, Mac mini al 2018, Macbook Air al 2018, Macbook Pro al 2018.
Tee oma seadmes olevatest andmetest tagavarakoopia. Uuri kuidas: Maci varundamine ja iPhone'i varundamine.
Kui võimalik, võta kaasa seadme ostuarve.
Kuidas "Find My iPhone" / "Find My Mac" maha saada?
Mis rikked/kahjustused lähevad garantii alla?
Kui seadmel on kehtiv garantii, katab see riistvaralised rikked (näiteks arvuti ei võta voolu sisse, telefoni taskulamp ei tööta jms).
Garantii alla ei kuulu kahjustused ja rikked, mis on põhjustatud kasutaja ettevaatamatusest või kasutamisest (näiteks kui seade kukub maha, vedelikukahjustus jms).
Garantiid on võimalik pikendada kuni neljaks aastaks meie lisagarantii teenusega. Uue seadme ostuga saate juurde osta ka meie kindlustuse kuni kaheks aastaks – see katab ka kasutaja põhjustatud rikked, varguse jms.
Unustasin oma Apple ID kasutaja ja/või parooli. Mida teha?
Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.
Mis on seadmevahetus ja millisel juhul seda tehakse?
Seadmevahetust teostatakse juhul, kui varuosa pole võimalik vahetada või seade on niivõrd kahjustunud, et remont pole võimalik. Viimase puhul läheb vahetusse terve seadmemoodul.
Asendustootele, -osale või parandatud Apple tootele kehtib algse Apple toote allesjäänud garantii või 90 päeva pikkune garantii asendamise või parandamise kuupäevast – olenevalt, kumb on pikema kestusega. C&C EE OÜ jätab endale õiguse, lõpliku remondikategooria määramisel.
Ostsin oma Apple'i seadme välismaalt, kas sellele laieneb tootjagarantii ka Eestis?
Üldiselt saame pakkuda kõikidele seadmetele garantii korras remonti, kuid mõne regiooni toodet ei ole võimalik meil hooldada.
Küsige täpsemat infot otse hooldusest.
Kui olen ostnud iDealCare kindlustuse oma seadmele, kas saan kahjustuse või varguse korral pöörduda ka välismaisesse Apple'i esindusse?
iDealCare kindlustusega saab pöörduda ainult Eesti C&C (end. iDeali) salongidesse.
Hoolduse tingimused
Hoolduse tingimused
Hoolduse tingimused
Hoolduse tingimused
Seadme C&C hooldusesse toomisel nõustub klient järgnevate tingimustega:
1. Käesolev tööleht ja/või isikut tõendav dokument on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
2. Garantiivälist või füüsilise- / vedelikukahjustusega Seadet hooldatakse vaid tasulise tööna (käsitlustasu 19€ iOS seadmetele ning 29€ Mac seadmetele, rakendub ka remonditöö mitteteostamisel), kusjuures võib hooldustöö käigus:
2.1. Ilmneda, et Seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
2.2. Seadmel esineva kahjustuse ulatus muutuda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
2.3. Seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on Seade kahjustunud.
3. Hooldustöö teostamise käigus ei ole garanteeritud kliendi andmete säilimine.
4. Hooldus ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
5. Hooldus ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
6. Klient on kohustatud seadme ära viima ühe kuu jooksul hetkest, mil teda teavitati hooldustöö valmimisest. Alates teisest kuust, hoiustatakse seadet tasuliselt, hinnaga 1€/kalendripäev. Peale kolmandat kuud utiliseeritakse hüljatud seade töö- ja hoiukulude katteks.
7. Vastavalt Apple nõuetele võib hooldus saata anonüümset diagnostikainformatsiooni hoolduses oleva seadme riistvara kohta Apple'le.
8. Hooldustööde kvaliteedi mõõtmiseks võib Apple saata kliendile tagasiside küsitluse tema hiljutise hooldustööga seoses.
9. Remonditööle ja varuosadele (sh. vahetusseadmetele) kehtib 3 kuuline garantiiaeg. Hinnapakkumistes näidatud hinnad on vahetushinnad. Vahetatud/defektsed seadmed ja varuosad tagastatakse peale remondi lõppemist tootjale.
10. Hooldus ei väljasta kliendi andmeid (sh. seadmetes olevaid) kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see on nõutav jõustruktuuride poolt.
11. Seadme hooldusesse registreerimisel on klient kohustatud tutvuma, ning nõustuma hooldustöö tingimustega.
Hooldusteenuse pakkuja on C&C EE OÜ
Seadme C&C hooldusesse toomisel nõustub klient järgnevate tingimustega:
1. Käesolev tööleht ja/või isikut tõendav dokument on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
2. Garantiivälist või füüsilise- / vedelikukahjustusega Seadet hooldatakse vaid tasulise tööna (käsitlustasu 19€ iOS seadmetele ning 29€ Mac seadmetele, rakendub ka remonditöö mitteteostamisel), kusjuures võib hooldustöö käigus:
2.1. Ilmneda, et Seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
2.2. Seadmel esineva kahjustuse ulatus muutuda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
2.3. Seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on Seade kahjustunud.
3. Hooldustöö teostamise käigus ei ole garanteeritud kliendi andmete säilimine.
4. Hooldus ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
5. Hooldus ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
6. Klient on kohustatud seadme ära viima ühe kuu jooksul hetkest, mil teda teavitati hooldustöö valmimisest. Alates teisest kuust, hoiustatakse seadet tasuliselt, hinnaga 1€/kalendripäev. Peale kolmandat kuud utiliseeritakse hüljatud seade töö- ja hoiukulude katteks.
7. Vastavalt Apple nõuetele võib hooldus saata anonüümset diagnostikainformatsiooni hoolduses oleva seadme riistvara kohta Apple'le.
8. Hooldustööde kvaliteedi mõõtmiseks võib Apple saata kliendile tagasiside küsitluse tema hiljutise hooldustööga seoses.
9. Remonditööle ja varuosadele (sh. vahetusseadmetele) kehtib 3 kuuline garantiiaeg. Hinnapakkumistes näidatud hinnad on vahetushinnad. Vahetatud/defektsed seadmed ja varuosad tagastatakse peale remondi lõppemist tootjale.
10. Hooldus ei väljasta kliendi andmeid (sh. seadmetes olevaid) kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see on nõutav jõustruktuuride poolt.
11. Seadme hooldusesse registreerimisel on klient kohustatud tutvuma, ning nõustuma hooldustöö tingimustega.
Hooldusteenuse pakkuja on C&C EE OÜ
Seadme C&C hooldusesse toomisel nõustub klient järgnevate tingimustega:
1. Käesolev tööleht ja/või isikut tõendav dokument on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
2. Garantiivälist või füüsilise- / vedelikukahjustusega Seadet hooldatakse vaid tasulise tööna (käsitlustasu 19€ iOS seadmetele ning 29€ Mac seadmetele, rakendub ka remonditöö mitteteostamisel), kusjuures võib hooldustöö käigus:
2.1. Ilmneda, et Seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
2.2. Seadmel esineva kahjustuse ulatus muutuda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
2.3. Seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on Seade kahjustunud.
3. Hooldustöö teostamise käigus ei ole garanteeritud kliendi andmete säilimine.
4. Hooldus ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
5. Hooldus ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
6. Klient on kohustatud seadme ära viima ühe kuu jooksul hetkest, mil teda teavitati hooldustöö valmimisest. Alates teisest kuust, hoiustatakse seadet tasuliselt, hinnaga 1€/kalendripäev. Peale kolmandat kuud utiliseeritakse hüljatud seade töö- ja hoiukulude katteks.
7. Vastavalt Apple nõuetele võib hooldus saata anonüümset diagnostikainformatsiooni hoolduses oleva seadme riistvara kohta Apple'le.
8. Hooldustööde kvaliteedi mõõtmiseks võib Apple saata kliendile tagasiside küsitluse tema hiljutise hooldustööga seoses.
9. Remonditööle ja varuosadele (sh. vahetusseadmetele) kehtib 3 kuuline garantiiaeg. Hinnapakkumistes näidatud hinnad on vahetushinnad. Vahetatud/defektsed seadmed ja varuosad tagastatakse peale remondi lõppemist tootjale.
10. Hooldus ei väljasta kliendi andmeid (sh. seadmetes olevaid) kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see on nõutav jõustruktuuride poolt.
11. Seadme hooldusesse registreerimisel on klient kohustatud tutvuma, ning nõustuma hooldustöö tingimustega.
Hooldusteenuse pakkuja on C&C EE OÜ
Seadme C&C hooldusesse toomisel nõustub klient järgnevate tingimustega:
1. Käesolev tööleht ja/või isikut tõendav dokument on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
2. Garantiivälist või füüsilise- / vedelikukahjustusega Seadet hooldatakse vaid tasulise tööna (käsitlustasu 19€ iOS seadmetele ning 29€ Mac seadmetele, rakendub ka remonditöö mitteteostamisel), kusjuures võib hooldustöö käigus:
2.1. Ilmneda, et Seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
2.2. Seadmel esineva kahjustuse ulatus muutuda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
2.3. Seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on Seade kahjustunud.
3. Hooldustöö teostamise käigus ei ole garanteeritud kliendi andmete säilimine.
4. Hooldus ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
5. Hooldus ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
6. Klient on kohustatud seadme ära viima ühe kuu jooksul hetkest, mil teda teavitati hooldustöö valmimisest. Alates teisest kuust, hoiustatakse seadet tasuliselt, hinnaga 1€/kalendripäev. Peale kolmandat kuud utiliseeritakse hüljatud seade töö- ja hoiukulude katteks.
7. Vastavalt Apple nõuetele võib hooldus saata anonüümset diagnostikainformatsiooni hoolduses oleva seadme riistvara kohta Apple'le.
8. Hooldustööde kvaliteedi mõõtmiseks võib Apple saata kliendile tagasiside küsitluse tema hiljutise hooldustööga seoses.
9. Remonditööle ja varuosadele (sh. vahetusseadmetele) kehtib 3 kuuline garantiiaeg. Hinnapakkumistes näidatud hinnad on vahetushinnad. Vahetatud/defektsed seadmed ja varuosad tagastatakse peale remondi lõppemist tootjale.
10. Hooldus ei väljasta kliendi andmeid (sh. seadmetes olevaid) kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see on nõutav jõustruktuuride poolt.
11. Seadme hooldusesse registreerimisel on klient kohustatud tutvuma, ning nõustuma hooldustöö tingimustega.
Hooldusteenuse pakkuja on C&C EE OÜ
VÕTA ÜHENDUST
Tehniline tugi 1211 (1.99€/minut)
Klienditugi Saada kiri +372 686 9007
Tallinna hooldus Saada kiri +372 686 9020
Tartu hooldus Saada kiri +372 686 9024
Kõnedele vastame E–R 9:00–18:00
VÕTA ÜHENDUST
Tehniline tugi 1211 (1.99€/minut)
Klienditugi Saada kiri +372 686 9007
Tallinna hooldus Saada kiri +372 686 9020
Tartu hooldus Saada kiri +372 686 9024
Kõnedele vastame E–R 9:00–18:00
VÕTA ÜHENDUST
Tehniline tugi 1211 (1.99€/minut)
Klienditugi Saada kiri +372 686 9007
Tallinna hooldus Saada kiri +372 686 9020
Tartu hooldus Saada kiri +372 686 9024
Kõnedele vastame E–R 9:00–18:00
VÕTA ÜHENDUST
Tehniline tugi 1211 (1.99€/minut)
Klienditugi Saada kiri +372 686 9007
Tallinna hooldus Saada kiri +372 686 9020
Tartu hooldus Saada kiri +372 686 9024
Kõnedele vastame E–R 9:00–18:00
VÕTA ÜHENDUST
Tehniline tugi 1211 (1.99€/minut)
Klienditugi Saada kiri +372 686 9007
Tallinna hooldus Saada kiri +372 686 9020
Tartu hooldus Saada kiri +372 686 9024
Kõnedele vastame E–R 9:00–18:00